Necvičte podle pocitu a dodržujte tréninkový plán

Mnoho návštěvníků posiloven cvičí pocitově. Co to znamená? Jejich trénink jakékoli partie odcvičí tak, jak to zrovna cítí a do čeho se jim zrovna chce. Avšak tento přístup může velmi ovlivnit váš progres. Na druhé straně mince je tu tréninkový plán, který je sestaven přesně tak, co daný cvičenec potřebuje. Tréninkový plán vám nejen zajistí lepší výsledky, ale také se na něm dá skvěle zazanamenávat progres například v silové fázi, kdy hlavním cílem je zvýšení síly. Jednoduché zápisky o vašich výkonech v posilovně jsou tím nejlepším, s kým každý může začít. A při silné vůli po několika měsících zjistíte, že jste se posunuli kupředu, protože máte svou evidenci. Pokud svou evidenci tréninku spojíte s šikovně sestaveným plánem, jste na správné cestě. 

 

Proč bych měl dodržovat tréninkový plán?

  • Dobře sestavený plán vás posune nejen fyzicky o pár kilo nahoru, ale také utuží váš přístup k tréninku
  • Zpětně se můžete podívat, co fungovalo a co nefungovalo. Měňte tréninkové přístupy a raďte se svým trenérem
  • V kombinaci s jídelním plánem to prostě bude fungovat
  • Trenér přesně ví, co vaše tělo potřebujete a dokáže vylepšit vaše slabé partie pomocí tréninkového plánu
  • Ve vašem tréninku bude pořádek

 

Proč necvičit pocitově?

  • Žádný přehled o tréninku, který jste jeli před měsícem či delší dobou
  • U naturálních cvičenců tento přístup nevede k většímu progresu
  • Nemáte v tréninku systém