Trénink nohou Petra Šidla

Nadějný český kulturista Petr Šidlo vás v tomto videu nejen namotivuje, ale také zde vysvětluje detailně, jak procvičit přední stranu stehen – kvadricepsy.

Nohy jsou zcela zásadní partií v kulturistice a na 100% jsou nejtěžší partií pro svalový rozvoj. Z těchto důvodů můžeme také mluvit o náročnosti na psychiku cvičence, který musí nechat na tréninku stehen opravdu všechno. Petr Šidlo se může pyšnit velmi kvalitním svalovým rozvojem stehen, na které jde velice chytře a každý cvik a supersérie má své opodstatnění. Důležité je poznamenat, že v předsoutěžní fázi má Petr oddělené kvadricepsy od hamstringů a hýždí.

Trénink Petra rozepsán do detailu:

  1. Hacken dřep – 4 série do nejtěžší možné váhy s nohama u sebe na vnější stranu kvadricepsů (300kg při 6 opakování) + 2 doplňkové série při prvních 5 opakování s nohama u sebe a dalších 5 s nohama od sebe
  2. Tři supersérie předkopání s expandérem + tenze u zdi v pravém úhlu (cca 1 min) – Petr se zde soustředil na maximální prokrvení kvadricepsů pomocí supersérie, kdy dostávají kvadricepsy opravdu zabrat.
  3. Sisi dřepy – 5 sérií po 15 opakování s procítěním, cca 60 vteřin pauza
  4. Supersérie čelních dřepů v kombinaci s zvedání pánve – Petr ke konci tréninku zařadil další supersérii na zvyšení intenzity tréninku. Zvedání pánve pomáhá k větší hloubce kvadricepsů zejména v horní části stehen.
  5. Dřepy na jedné noze – 3 série po 15 opakování, 60 vteřin pauza

 

Trénink Petra se může zařadit mezi velmi intenzivní tréninky. Pauza byla vždy cca 60 vteřin, aby byl schopen Petr kvadricepsy co nejvíce vyždímat.

Petrovy nejoblíbenější kusy oblečení z naší kolekce: 

https://www.gymtime.cz/gymtime-mikina-bencuj-drepuj-tahej-cerna/

https://www.gymtime.cz/gymtime-beast-mode-cerna/

https://www.gymtime.cz/gymtime-hardwork-beats-talent-cerna