Často kladené otázky

Sestavili jsme pro vás seznam nejčastěji kladených otázek, na které zde naleznete odpověď. Pokud by vás zajímaly další informace, tak nás neváhejte kontaktovat na obchod@gymtime.cz

Za jak dlouho mi zboží dorazí?

Dopravci doručují zboží v rozmezí 1-4 dní, záleží na zvoleném způsobu platby a dopravy. Zboží zasíláme ještě týž den při nákupu do 12:00 nebo další den při pozdějším vytvoření objednávky. Při platbě převodem odesíláme zboží v momentě, kdy nám platba dorazí na účet, případně můžete využít i platbu kartou, nebo zrychlený bankovní převod. 

Jak mohu svou objednávku zaplatit?

Metody platby a jejich ceny se dozvíte ve Vašem košíku. Zaplatit Vaši objednávku můžete jednoduše svou platební kartou Mastercard, nebo Visa, nebo zrychleným bankovním převodem, který taktéž zprostředkovává platební brána Comgate. Další možnosti platby jsou bankovní převod a dobírka.

Jaká je cena za dopravu?

Cena dopravy závisí na zvolené metodě doručení a hodnoty Vaší objednávky. Přesnou cenu se dozvíte ve Vašem košíku.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, osobní odběr zboží je možný. Svoji zásilku si můžete vyzvednout Pulse fitness solárium Horní Počernice nebo Klánovice. Kromě vyzvednutí zásilky si můžete zatrénovat v fitness centru s posilovací zónou, funkční zónou i kardiem, nabízíme širokou nabídku skupinových lekcí a dalších zajímavých akcí, které byste neměli propásnout! Navíc v gymech můžete vybrané suplementy ochutnat a vyzkoušet přímo při tréninku, vyzkoušet si naše oblečení a mnoho dalšího.

Mám dotaz na zboží, na koho se můžu obrátit?

S dotazy na konkrétní zboží vám rádi poradí naši zaměstnanci. Pro jejich vytíženost preferujeme zaslání dotazu na obchod@gymtime.cz, zjistíme vám odpověď a následně dotaz zodpovíme.

Jak si poradit při výběru vhodné velikosti náramku?

S výrobcem usilujeme o to, aby vám každý náramek seděl. Pro správné zvolení velikosti stačí změřit své zápěstí a tuto míru nám připsat do poznámky k objednávce. V případě, že bude nutné velikost upravit, tak vám zajistíme expresní výrobu náramku přímo na míru.

Jak se mám registrovat, přihlásit se do svého účtu nebo v něm změnit údaje?

Registrujte se na našem e-shopu ještě dnes. Maximálně si tím zjednodušíte nakupování. Díky registraci získáte přístup ke svému osobnímu účtu, kam se bezpečně ukládají všechny vaše objednávky a další doklady včetně faktur, a hlavně už nebudete muset u každé nové objednávky zdlouhavě zadávat své kontaktní údaje.

Ve svém účtu můžete měnit cokoliv podle Vaší potřeby. Stačí se vždy přihlásit a kliknout na „Moje osobní údaje“ např. změna hesla. Jestli se vám heslo podařilo zapomenout, klikněte dole (pod přihlašovacím formulářem) „Zapomenuté heslo“. Pošleme vám e-mailem nové.

Jak mám reklamovat zboží?

Může se stát, že zboží vypadá navenek v pořádku, ale došlo nějakým způsobem poškozené či nepoužitelné. V tom případě ho neváhejte reklamovat. Nejlepším a nejrychlejším způsobem, jak provést reklamaci je, napsat email na obchod@gymtime.cz, identifikovat zakázku a popsat důvod reklamace. Následně Vám naši pracovníci sdělí informace a postup k reklamaci. Vždy záleží na konkrétním druhu zboží a typu poškození.

Jak mám vrátit zboží či vyměnit?

I to se při nákupech na internetu stává. V případě, že vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, do 14 dní od zakoupení nám ho můžete vrátit zpět či vyměnit za jiné. Nejlepším a nejrychlejším způsobem, jak provést vrácení zboží je, napsat email na obchod@gymtime.cz a identifikovat zakázku. Důležité je, aby zboží nebylo použité.

Zboží mi dorazilo rozbité, co mám dělat?

Jestliže vám kurýr doručil zboží v očividně poškozené krabici, prosím vždy danou situaci zdokumentujte (nejlépe fotograficky). Jestliže vám zboží přijde rozbité a vy následně shledáte, že zboží je poškozené, obraťte se prosím na náš email na obchod@gymtime.cz. V našem skladě zboží před odesláním vždy několikrát kontrolujeme a zaznamenáváme kamerovým systémem, proto k jeho rozbití mohlo dojít pouze během přepravy.

Objednávka mi nepřišla celá nebo nedorazila vůbec. Co mám dělat?

Velmi se omlouváme, jestliže jsme vám něco zapomněli přibalit. Může za to pravděpodobně prodleva v synchronizaci mezi nákupní objednávkou a reálnou skladovou dostupností, která probíhá v intervalu 5 minut. Jednoduše řečeno, zboží, kterého je již málo se na e-shopu může chvíli jevit jako „skladem“ a přitom už pár minut skladem není, protože ho někdo koupil těsně před vámi. Přichystejte si prosím číslo objednávky a zavolejte nám na tel. +420 739 644 001, nebo nám napište e-mail na obchod@gymtime.cz. Chybějící zboží vám co nejdříve pošleme na naše náklady.

Co je to limitovaná série?

V naší nabídce naleznete i exkluzivní kolekce, které jsou dělané na zakázku a v omezeném množství.

Nevím, jak vybrat správné suplementy, poradíte mi?

Nechceme být pouze obchod, ale chceme být někdo, kdo vás motivuje a správně poradí. Případné dotazy si určitě nenechávejte pro sebe! Můžete nás kontaktovat emailem obchod@gymtime.cz, kde vám rádi poradíme se správným životním stylem. Nebo nás navštivte v Pulse fitness solárium Horní Počernice nebo Klánovice, kde se můžete poradit s našimi trenéry a rovnou si domluvit i trénink.